Sandnes bibliotek

   
Matematikk: grunnbok 2A
Your basket is empty
Vis
Author
Title Statement
  • Matematikk: grunnbok 2A
Contributors
Language
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Shelf
  • 510 A
Classification
Subject
Year
  • 2018
Summary, etc
  • Matematikk 1-4 er et gjennomarbeidet læreverk som gir gode muligheter for å skape en dialogbasert undervisning som er spennende og lærerik både for elever og lærere. Det bygger på Lev Vygotskys syn på utvikling, læring og undervisning. Leonid Zankov videreutviklet denne teorien og utarbeidet en undervisningsmodell til bruk i praksis. Læreverket legger opp til at matematikken skapes gjennom et samspill mellom lærer og elever. Det legges stor vekt på elevenes ideer og tenkemåter og at elevene skal lære å lære. Elevene får en grundig begrepsopplæring og lærer ulike strategier. Grunnbøkene har varierte og rike oppgaver og en god progresjon. De er ikke temabaserte - elevene jobber parallelt med ulike tema gjennom hele skoleåret. På denne måten foregår repetisjon samtidig som man lærer nytt stoff. Det kommer tydelig fram hva som er et minimum av lærestoffet.
ISBN
  • 978-82-92562-74-1
Available
  • 17/17
Waiting
  • 0 (0)
*00002409nam  22003611  4500
*001241882
*008180812s2018    no     jr         00nno 9
*015  $a150300449$bBokbasen AS
*019  $ab$bl$dL
*020  $a978-82-92562-74-1$bh.$cNkr 164.00
*025  $a9788292562741
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a510$zh$223/nor
*090  $c510$dA
*10010$aArginskaja, Iren$d1932-2006$jRU$0(NO-TrBIB)15006902$8f
*24510$aMatematikk$bgrunnbok 2A$cIren Arginskaya, Ekaterina Ivanovskaja, Svetlana Kormishina ; [omsett og omarbeidd av:] Natasha Blank, Kjersti Melhus ; [omsett til nynorsk av Åsmund Lillevik Gjære ; illustratør: Natalia Fomina]
*250  $aNynorsk[utg.]
*260  $aKirkenes$bBarentsforl.$c2018
*300  $a135 s.$bkol. ill.$c30 cm
*520  $aMatematikk 1-4 er et gjennomarbeidet læreverk som gir gode muligheter for å skape en dialogbasert undervisning som er spennende og lærerik både for elever og lærere. Det bygger på Lev Vygotskys syn på utvikling, læring og undervisning. Leonid Zankov videreutviklet denne teorien og utarbeidet en undervisningsmodell til bruk i praksis. Læreverket legger opp til at matematikken skapes gjennom et samspill mellom lærer og elever. Det legges stor vekt på elevenes ideer og tenkemåter og at elevene skal lære å lære. Elevene får en grundig begrepsopplæring og lærer ulike strategier. Grunnbøkene har varierte og rike oppgaver og en god progresjon. De er ikke temabaserte - elevene jobber parallelt med ulike tema gjennom hele skoleåret. På denne måten foregår repetisjon samtidig som man lærer nytt stoff. Det kommer tydelig fram hva som er et minimum av lærestoffet.
*650 0$aMatematikk 2. årstrinn$1MAT0002$2Udir$9nob
*650 0$aMatematikk 2. årssteg$1MAT0002$2Udir$9nno
*650 0$a2. trinn$12$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$a2. trinn$12$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokasen AS$9nno
*70010$aIvanovskaja, Ekaterina$eforf.$jRU$0(NO-TrBIB)1499865477468$8f
*70010$aKormishina, Svetlana$eforf.$jRU$0(NO-TrBIB)1499865477469$8f
*70010$aBlank, Natasha$emedarb.$0(NO-TrBIB)15006897$8f
*70010$aMelhus, Kjersti$d1966-$emedarb.$jNO$0(NO-TrBIB)90588544$8f
*70010$aFomina, Natalia$eillustr.$0(NO-TrBIB)15006891$8f
*90010$aArginskaya, Iren$zArginskaja, Iren$jRU
*90010$aIvanovskaya, Ekaterina$zIvanovskaja, Ekaterina$jRU
^
No reviews exists for this book.
Click here to be the first to write a review.

Matematikk 1-4 er et gjennomarbeidet læreverk som gir gode muligheter for å skape en dialogbasert undervisning som er spennende og lærerik både for elever og lærere. Det bygger på Lev Vygotskys syn på utvikling, læring og undervisning. Leonid Zankov videreutviklet denne teorien og utarbeidet en undervisningsmodell til bruk i praksis. Læreverket legger opp til at matematikken skapes gjennom et samspill mellom lærer og elever. Det legges stor vekt på elevenes ideer og tenkemåter og at elevene skal lære å lære. Elevene får en grundig begrepsopplæring og lærer ulike strategier. Grunnbøkene har varierte og rike oppgaver og en god progresjon. De er ikke temabaserte - elevene jobber parallelt med ulike tema gjennom hele skoleåret. På denne måten foregår repetisjon samtidig som man lærer nytt stoff. Det kommer tydelig fram hva som er et minimum av lærestoffet.

Send to
IdStatusDue dateOwnerLocationShelf
Data pager
Data pager
Ex1Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex2Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex3Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex4Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex5Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex6Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex7Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex8Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex9Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok 
Ex10Available (not for inter library loan) Forsand skuleLærebok